lauantai 7. syyskuuta 2013

O:ta etsimässä

Niinpä, toiset ne etsii orgasmeja, mä olen etsinyt ovulaatiota.
Päätin sen tässä kierrossa löytää.
Heti kun veri loppui, alkoi mulla testaus. Aamusella ja iltasella.
Laskureiden mukaan ovulaation olisi pitänyt olla 3 tai 4 pvä.
Tikuissa ei näy mitään.


Kuinka masentavaa voi olla se, että edes ovulaatiotestiin ei saa kahta viivaa?
Saati sitten raskaustestiin.


Lärvikirjassa 2 ihmistä ilmoitti raskaudestaan. KAKSI! Samaan aikaan.
Ja kun ottaa huomioon, että kavereita mulla on siellä 60, n. puolet miehiä.
Ja puolista naisista on jo lapset "isoja", eikä raskaus ole todellakaan mielessä.


Lisääntykää te vaan, mä syön suklaata ja kiukuttelen.


47. mössöpurkkeja

48. diipadaapa-laatikoita, joita säästelty johonkin tarkotukseen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti