maanantai 9. syyskuuta 2013

Väärällä puolella Helsinkiä

Työkuvioiden takia jouduin sillepuolelle Helsinkiä, jossa en yleensä ole.
Nimittäin Kätilöopistolle.
Siellä odotin 20min bussia.. Katsellen hyvin raskaana olevia naisia, onnellisia isiä, vastasyntyneitä vauvoja.
Teki mieli vetää suklaata kaksin käsin, ei mulla ollut suklaata, enkä aikonut sitä mennä ostamaankaan.
Vedin sitten purkkaa, tosin niitä oli jäljellä enää 3klp.
Juuri kun olin saanut vedettyä  3purkkaa naamaan, niin eikös sieltä kulman takaa iske huoono suomi puhuva pariskunta hymy naamalla, nainen erittäin raskaana sönköttämään, että enkö ottais heistä kuvia.
Onneksi mulla on hyvä pokerinaama, otin kiltisti kuvia. Poseerasivat monet asennot. Kokoajan vain mietin, että toisten onni ei ole multa pois.

20min aikana näin myös 8 äitiä, jotka vatsa pystyssä vetelivät ovien läheisyydessä röökiä kaksin käsin.
Pisti vihaksi. Miksi sä haikara menit noiden naisten luokse, muttet mun? Erehdyitkö osoitteesta?

Mä en ole koskaan polttanut, enkä ymmärrä ihmisiä, jotka polttaa raskauden aikana. Addiktio on addiktio, mutta jotain itsekuria. (sanoo ämmä, joka vetää 3 purkkaa kerralla ja haaveilee suklaasta)


Mitä tähän sanois? Haluaisin vaan mennä nukkumaan.

49. 2 x kansio

50. 5 x kirja.

51. Maljakko

Puolessa välissä tavaroiden hävityksessä, missään ei näy eikä tunnu.

1 kommentti:

  1. Tupakoivat, narkkari, alkoholisti- äidit. Miksi niistä edes tulee äitejä? Kuka niille antaa mahdollisuuden...

    VastaaPoista